بهترین رژیم غذایی برای نفروپاتی IgA با هموگلوبین پایین
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بهترین رژیم غذایی برای نفروپاتی IgA با هموگلوبین پایینبهترین رژیم غذایی برای نفروپاتی IgA با هموگلوبین پایین

بهترین رژیم غذایی برای نفروپاتی IgA نفروپاتی پایین HemoglobinaLa IgA در گلومرولونفریت اولیه común.Con پیشرفت آن است، می توانید تعدادی از مشکلات شود، در حالی که هموگلوبین پایین ممکن است یکی از ellos.Un برنامه رژیم غذایی مناسب می تواند به چیزی برای انجام مدیریت هر دو نفروپاتی IgA و هموگلوبین کم است.

نفروپاتی IgA و هموگلوبین کم

سطح پایین هموگلوبین بیشتر احتمال دارد که نشان می دهد anemia.Cuando کلیه شدت نفروپاتی IgA در آسیب دیده بود، قادر به تولید به اندازه کافی EPO برای تقویت شکل گیری sangre.Además سلول های قرمز خون، اگر بیماران مصرف خود را از پروتئین محدود آنها ممکن است از کمبود آهن رنج می برند. هموگلوبین یک آزمایش به فاش کم خونی است.

برنامه رژیم غذایی برای مدیریت نفروپاتی IgA و هموگلوبین کم

-Eat پروتئین با کیفیت بالا، اما مقدار باید کنترل شود

پروتئین تولید برخی از مواد زائد مانند اوره در طول متابولیسم. پروتئین با کیفیت بالا می تواند به کاهش تولید این مواد desecho.Sin با این حال، مقدار کل مصرف پروتئین باید کنترل به منظور کاهش بار بر روی کلیه ها.

-Follow رژیم غذایی کم سدیم

وقتی کلیه ها قادر به تعیین میزان مایع حفظ در بدن، سدیم اضافی بیشتر مایع را به تجمع در نظر cuerpo.En این باعث خواهد شد، مصرف سدیم روزانه توصیه می شود باید 2000 ~ 3000 میلی گرم باشد.

-Take در روغن ماهی

شروع نفروپاتی IgA در یک رابطه نزدیک با واکنش های inflamatorias.El روغن ماهی حاوی اسیدهای چرب غنی از امگا 3 است، که نشان داده شده است به اموال التهاب. بنابراین، می تواند کمک کند کردن پیشرفت بیماری کلیوی.

-Eat بیشتر غذاهای غنی از آهن

آهن برای تولید سلول های قرمز خون و افزایش سطح سنگ آهن hemoglobina.El ضروری را می توان در هر دو گوشت، سبزیجات و میوه جات، و بیماران بهتر از نفروپاتی IgA در یافت می شود خوردن میوه ها و سبزیجات تر حاوی آهن.





:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: